Problem ze spłatą rat

mam problemy ostatnio ze spłatą rat, mam ich na dużą sumę , potrzebuję skonsolidować, aby płacić jedną ratę, nie mam zabezpieczenia, ani własnościowego mieszkania, nawet nie zawiele zarabiam, banki pięknie oferują pomoc, ale jak przyidzie co do czego, to skreślają człowieka jeszcze nie powiesz o co chodzi, do wszystkich banków pisałam z całą swą historią, i co nic ?? nie odrzucają pomoc, a niby dla zadłużonych?, to wszystko bujda odmawiają, nie wiem co robić? nie ma pomocy, ja zdaję sobie sprawę, że się władowałam w pętle zadłużenia, ale samej mi nikt nie chce pomuć, musi być mąż, lub zabezpieczenie, ewentualnie przystąpić z kimś, na litość, przecież nikogo nie można obciążać swoimi problemami a co gorsza długami, mieszkam w zachodniopomorskim, i nie ma banku aby pomugł, albo ci odmówią, albo oszukają, bo już też miałam przykład na sobie, straciłam pieniądze i to dużo, i ani pieniędzy, ani porzyczki, komu wierzyć,?? proszę o pomoc, jak jest to możliwe, aby uzyskać ok. 120000

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz